God morgon alla läsare!

idag börjar jag klockan 10:30 så jag ska ta tåget som går 10:03. och idag har jag ljud idag igen hela dagen men imorn börjar vanliga lektioner. idag ska jag även gå på lunch bion för de  är this is england , love that movie. idag blir de ju även ingen dans eftersom mamma är sjuk och då kan jag också vara hemma och vila mig efter helgen är sjukt trött .

jag försökte som sagt eller jag gjorde en header igår men sen när jag skulle lägga in  den bland koderna så vill den inte visas är sjukt sur på de. Kan någon hjälpa mig med de tro?

juste igår laddade jag hem massor med sjukt bra låtar :) så jag ska  tanka över de till mobilen nu så har  jag något och lyssna på när jag åker. vad ska jag säga mer ?

joo mamma och jag ska  på dansbandskampen på lördag om hon är frisk som vi bägge två hoppas på för de var skit roligt  :) jag smsar även med louise och vi måste verkligen träffas snart för de  känns Som vi inte har träffats på år och dar , men när de  egentligen var senast tror jag i september på min födelsedag tror jag. jag har så himla dåligt  minne.

men Nu ska jag tanka över  lite låtar , men jag bloggar om dagen när jag kommer hem vet inte när men de blir väl runt 3-4 eftersom de är en sen dag idag :)

puss och kram


min nya header (klickbar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0