Glasögon :)

tja mina vänner !

som ni vet så var jag och kolla synen i fredags och jag fick beskedet att jag behöver glasögon , men de gör inget eftersom jag så gärna vill ha glasögon :) dom sa att jag ser knappt 70% på högra ögat och knappt 60% på vänstra ögat :( typ halv blind :P

men men , i lördags var jag på dansbandskampen och var på tv. men programmet slutar halv tio men dansen slutade 01:00 så jag var hemma runt halv 3 den natten :( jag var väldigt trött dagen efter kan man ju säga.

söndagen bestog av att jag bara var hemma och slappa för jag mådde inte så bra efter alla sena nätter. de var har varit mycket i helgen som man har varit tvungen och ta igen timmarna på  :)

idag hade jag även tänkt att fixa en ny design till bloggen :) men vi hööörs !

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0