gilmore girls

tjenare!
har ni haft en bra dag? det hoppas jag verkligen. jag kom nyss hem från skolan och nu ska kolla på gilmore girls idag i skolan hände det inte så mcyket kan man säga det var mer en slapp dag. dagen började med slöjd klockan 08:00 på morgon , kom lite försent. men det gör inget eftersom man planerar sitt eget arbete själv. sedan var det matte i ca 40 min. ja det hände inte så mycket där heller. och lunch och spanska. efter det blev det final i innebandy , men vi kom tyvärr 2:a men det kommer flera matcher. ikväll blir det väl att plugga no till no provet imorn och sedan kolla på den perfekte för rosing tror jag. ja det händer inte så mycket mer ifall ingen dyker upp ikväll. juste, vi kommer även få klasströjor och byxor som vi får betala själva . det är svarta med guld text. kommer läggas ut på bloggen när det kommer.

love sophie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0