förvirrande dag!?

förvirrande dag  kan man verkligen säga att det har varit. dagen började med att jag väldigt trött som vanligt klev upp ur sängen och tog ett bad och sedan fixa mig.  sen när jag väl kom till skolan klockan 08:00 så hade jag syslöjd och där syr vi en kudde så det är inte så svårt. sen efter 2 timmars slöjd så börjar det!! alla kliver in i klassrummet och ska ha matte, en  lärare låser upp åt oss och säger att vår lärare kommer säkert snart... 30 min senare när det är 10 min kvar av lektionen så börjar alla bli trötta av att sitta och vänta för att vår lärare kom inte. japp så alla gick när det var 5 min kvar, sen på vår no lektion har vi samma lärare och vi frågar:- vart va du?
vet ni vad hon svarar!? nä förlåt men jag glömde faktiskt bort er , jag trodde vi hade lunch så jag gick och åt sen kom min kollega på lunch rasten och fråga vart jag var på er matte lektion och då märkte jag att jag hade en lektion till innan lunch. alla blev skit sura på att hon hade glömt oss , för där hade vi suttit allihopa och varit hungriga medans hon satt och åt lunch!! aja men sen gick vi på lunchen till centrum för att möta johan (konf. ledare) , han gjorde vårt humör gladare så vi satt inne på hans kontor typ en halv timme =P och sen när vi väl kommer till skolan och förväntar oss att vi ska ha spanska då säger alla till sofia och mig, så ni vet har vi ingen spanska! sofia och jag blev skit sura och bestämde oss för att gå till centrum igen för att käka på pizzan, för vi va skit hungriga och sen hade jag no och sedan studio. juste imorn har jag utvecklingssamtal!! (panik)
men jag har inte vart hemma så länge så de har nog inte så mycket att kommentera =P och imorn ska jag även göra mitt matte prov äntligen!! det har typ flyttats fram hela tiden och nu äntligen får jag göra det! imorn blir det även UG (ungdomsgruppen) för mig, det var skit länge sen men men imorn kommer man tillbaka i gänget igen =P
och sen för nåra timmar sedan så ringde louise och vi snacka lite om helgen, melodifestivalen t.ex. hur man kan skicka en opera sångerska till final! ja vad snacka vi mer om inte så mycket tror jag faktiskt. vad ska jag mer berätta om dagen? jo att imorn kanske min msn kommer funka igen, Jiiippiii! har varit utan den skit länge eller bara nåra dagar men jag börjar sakna den . vi har även massor med prov denna vecka men jag kan redan till de flesta faktiskt så det blir inte så mycket plugg ialla fall och det är skönt =P på lördag är inte louise bara här utan mina underbara kusiner! det är bara för gulliga. SKIIIT! vilket långt inlägg, sorry! men jag antar att det bara är bra ialla fall. men nu ska jag avsluta mitt inlägg och det kommer nog lite smått och gott kanske under kvällen ifall vi / jag har tur =P
love you!


Kommentarer
Postat av: Rolle

JA vi kommer laddade till knäna för melodifestivalen

2009-03-03 @ 20:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0