tisdag idag!

hej hej bloggen !

idag har det varit en varm dag, nastan en sn varm dag man inte ens kan vara i solen! men men det ar bara att passa pa och njuta for snart aker man  hem! nu har deam akt tillbaka till militaren sa jag traffar honom nasta ar. langtar verkligen eftersom jag har fatt sa manga kompisar det har aret. ikvall blir det middag pa grannhotellet och alla sager att det ska vara bra mat men dyrt, sa vi far val se ifall det blir bra eller daligt? men jag hoppas det blir bra. imorn tror jag nog att vi ska ut och ga for vi har inte gjort det pa nara dagar nu sa , imorn blir det thai vandring! idag skulle jag har pluggat matte pa eftermiddagen men det blev inte sa eftersom jag inte hade nagon linjal och det ar svart att mata figurer da!! aja snart ska mamma och jag hamta och lamna tvatten och aven ga till en liten butik dar det har allt mojligt! och sen blir det val dusch sedan middag en fruit punch och sova! just nu ar klockan 16:40 har nere och solen ar pavag ner men det ar fortfarande skit varmt. precis nu akte en reklam bil forbi med hog musik sa hela vaggen skakade! snart kommer val vaggen in i rummet! men nu ska jag nog ga och vara lite social med de andra pa hotellet!

bye bye! miss you!


sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0