snart dags...

hej mina kara bloggare!

snart ar det dags!! sa kul de ska bli.. kommer verkligen sakna stallet nar jag lamnar det. som sagt middag blir det pa kingfisher och sen ska vi fixa till oss lite och sen ska vi mota Piew som vi ska gora sallskap upp med till skogen!! haha skogen ...djungeln! och sen kommer jag ocksa ta med mig kameran sa det blir val lite fest bilder sen nar jag kommer hem pa bloggen sa vi livar upp stammningen! vi har aven gjort shots till kvallen och sen kopte vi en whisky men den tyckte de inte om bara att dricka rent sa vi blandade den med fruit punch (en drink som ska vara alkoholfri). och jag smaka och det blev faktiskt jatte gott men man ska aldrig lita pa vad de ger folk har enre pa fester sa for min del blir det cola!! men det kan man ha kul pa ocksa..
och sen ska vi ju ge "tradet" alltsa touch foto pa nar han haller i fisken , han fick namnligen  kroken i handen nar han tog upp den  men det tankte jag inte beratta om hur de tog ut den. men det ska han fa. sen ska jag ge un halsband och armband till honom imorn nar han och jag ar pa stranden tillsammans.. jag hade namnligen kopt en troja men ifall man koper klader till thai manniskor sa tolkar de flesta som " okej jag har tydligen inte rad att kopa klader sjalv" sa det fick bli smycken istallet for ifall man koper nagot som han kan ha pa sig forutom klader sa fort han ser armbandet sa tanker han pa mig och tanker att det inte ar sa langt kvar tills vi ses igen. men nu ska jag ta och ga till bungalowen for snart ska vi val ata !

puss

sophie

Kommentarer
Postat av: Monica B

Oj, jag som köpte en klänning till ett barn på Harrys (klänningen köpte vi i sverige), undrar hur hon (mamman) ser på mig idag =( Visste inte att dom tänkte så...

Ja, nu är det hemfärd för eran del... trevlig resa!

kramiz

2009-01-30 @ 11:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0