snart dag att saga hej da!

hej min kara blogg!

min dag borjade med att jag vakna och sedan satte mig och kaka frukost. idag ar un ledig sa jag hoppas han kommer imorn. igar blev det fiskning pa kvallen med personalen, sa kallade min allra basta vanner har nere! vi fick en liten fisk vi som gick pa stranden och fiska med nat medans de andra som akte ut med en kanot fick massa med sma fisk och en slags al som var typ 120 cm och 1 dm bred! snacka om stor ! men killen som fick den fick fiske kroken mellan tummen och pekfingret nar han fiska upp den sa han fick ta ut den pa ett sjukhus eller sjalv, eftersom det kostar ganska mycket att aka till sjukhuset har nere! men en otrolig rolig kvall vi hade ialla fall. men snart ar det dags att saga hej da till mina kara vanner har nere eftersom vi aker pa fredag har ifran och det sag vi igar nar vi kollade pa biljetterna. sa mina kvallar denna vecka bestar av att bara vara pa stranden med en av det basta personerna som jag har traffat..un! han bryr sig verkligen om personen han ar kompis med. sa det kommer bli mina sista kvallar med honom. sen hoppas jag verkligen att han foljer med till flygplatsen. det skulle vara riktigt roligt. men jag kommer ha kontakt med honom fran sverige ocksa. sa jag hoppas verkligen att han ar kvar nar jag kommer tillbaka nasta ar! nyar fest, garden party och kvallar pa stranden och sen att min andra killkompis kompis nasta gang da han har slutat millitaren!!

hej da ska dra nu till pooolen !

Kommentarer
Postat av: Monica B

Förstår att du börjar våndas för att åka hem nu när du har fått så många vänner!



Jasså, så du ska åka dit nästa år igen, skulle vi inte till Filipinerna? =))) Fråga pappa det... Hihihhihi...



Nästa jul blir det nog Sälen eller nåt där uppe för våran del, barnen vill ha en svensk jul och ja, varför inte...



Kramiz

2009-01-26 @ 09:09:21
Postat av: G moster

hej

pippin saknar inte er!!

Han har ju nu fått en kompis.

men jag saknar er

Imorgon tisdag kommer Ingergärd och Sture och kör mig till sjukhuset.jag var in igår på akuten tömde ut sår vätska som hade samlats idet operade bröstet

annars ok här dimma dis fuktig ganska varmt.Välkomoma hem kram KERSTIN

2009-01-26 @ 18:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0