min sista kvall...

med mina underbara vanner som aker hem imorgon. jag kommer verkligen sakna de! ja, ska vi borja beratta om dagen kanske? dagen borjade med att jag var ute och gick tidigt klockan 07:00 sedan duschen och frulle med bacon och gurka. nar vi val hade atit sa var det bara att borja skotta inne i baren som hade en halv meter sand inne ocksa!! men vi hjalpte bara till en stund innan vi gick upp och la oss i solstolen, men inte jag och min kompis vi ahde pinn krig med han som spanar in mig och hans van (un och touch). vi hade det typ i en halvtimme. sedan skulle det stada fiskdammen sa vi gick med och kolla man kan saga att vi var nara att bli i puttade ! jag ville verkligen inte kliva ner i de dar vattnet, det var verkligen ackligt! sen kom mamma och sa att familjen skulle ner och ata men vi kunde komma senare ifall vi ville!? saklart! sa vi stannade ochn gjorde alla sallskap senare begav vi oss till restaurangen och da at jag en toast med pommes och sedan 2 vitloksbrod som jag fick av mamma. nar vi val hade atit klart gick vi upp till receptionen och sa hej da till mina amerikanare som skulle aka till bangkok i 2 dagar och sedan flyga hem. det kommer en bild pa dom senare nar jag kommer hem. ja vad mer ? joo , juste sedan fajtades vi med un och touch as kul. mamma gick och kopte glass som vi fick efter en stund. fast den var inge god! och sedan foljde vi med un till receptionen och dar blev det ett hej da for dagen eftersom han slutade da. och just nu sitter jag vid datan och jennifer stadar, pappa ligger och vilar mamma ar pa massage mikaela och monika tror jag gick pa stranden och anders ligger val och laser en bok. och jag ska val snart ta och hoppa in i duschen. igar fick jag faktiskt duscha i kallvatten det var inte kul!

men nu ska jag dra mig!

//sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0