imorgon.. langtar!

hej allihopa!

imorn blir det fest upp dar all personal bor !! och alla kommer till och med un! fast jag tror inte han vet det an. sen skrev jag en lapp till honom idag ifall  han ville hanga med till stranden pa torsdag .. det ville han saklart sa nu ska vi ses torsdag klockan 18:00 pa stranden och spendera den sista kvallen dar. nu har jag antligen fatt en bild pa honom i kameran men ska ta mer pa stranden pa torsdag och sen blir det lite bilder fran festen imorn. men alla bilder far ni se nar jag kommer hem. sa fest imorn, men for mig blir det cola...
idag har dagen borjat valdigt bra. frukost, plugga hela matte haftet, bad och otroliga vanner!

men nasta ar blir det detta hotell hela familjen haller med om  det!!
sofia skrev pa sin blogg att dom hade haft NP i engelska , det far val jag gora nar jag kommer hem . men stressigt kommer det bli for jag har typ 6 prov nar jag kommer hem. och mandagen da har jag genomgang med maggan om svenska NP sa ja det kommer bli sa just denna termin, men vad ska man gora det ar bara att gilla laget!

nu ska jag dra och umgas med vannerna !

puss

nya thailandaren SOPHIE!!

Kommentarer
Postat av: g.moster

hej hoppas du (ni) får en toppen kväll på torsdag..ja du hörde väl att jag får den långa behandlingen cellgifter så klart ha det gott njut nu de sista dagarna sedan blir det SKOLA!!!!kram kramhälsa familjen

2009-01-27 @ 18:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0