imorgon kinesiskt nyar!

hejhej bloggen! idag har jag inte gjort sa mycket. dagen borjade med att jag gick och at frukost och sedan blev det lite sol innan det borjade osregna! sa nu har det varit stromma brott i circa 3 timmar, ikvall blir det middag i mainam och dar blir det little italy. hoppas det smakar! imorn ar det kinesiskt nyar och alla har stadat jatte mycket har idag. sa imorn smaller det! nu ska jag kolla mejlen och sedan ska jag ga till bungalowen ! hur har ni det dar hemma? skriv en kommentar om det ar i svedala!

sophie


P.S

om en vecka lamnar jag mina kompisar har nere och kommer hem till svedala!

Kommentarer
Postat av: Monica B

Hej, här i svedala är det 0 grader och lite lite snö (läs slask) på backen... Tänk att jag börjat mitt nya liv idag! Jag var på Friskis och svettis och var med på ett pass, så skönt nu efteråt!



Har mamma Stina sagt nåt om vår bilresa från hotellet till flyget? Jag har skrivit till henne om vad som hände =))))



Nu ska jag ut med Kasper!



Kramiz från oss!



2009-01-24 @ 16:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0