hello sweden!!

tjenare sverige!
just nu sitter jag i varmen och skriver detta inlagg. jag har fatt reda lite mer om den dar killen och han ar 19 ar och ar jatte kar i mig. sa nu vet alla i hela hotellet forutom chefen och de flesta gasterna att vi gillar varandra. japp, sa nu vet alla kan man saga. pa nyar fick jag jattemanga saker av honom. typ blomma m.m och att han faktiskt filma mig typ hela kvallen , haha!! joo juste pa nyar vann jag den dar stoltavlingen man korde nar man var liten och det var jag och en canada tjej som var i finalen fast jag vann eftersom sverige ar bast. sen gjorde jag aven eldbollar infor alla pa hela hotellet helt sjalv pa scen, det var jatte laskigt eftersom jag har alltid haft nagon som star bredvid mig men nu var det bara publik. ehm, ja vad mer kan man saga ? inte sa mycket jag har det bra har nere och pa torsdag borjar skolan!! haha fett skont att man ar i thailand och solar medans alla andra sitter vid skolbanken!! men nu ska jag  vara lite social hej da!!

Kommentarer
Postat av: embla

svar; ja, det kan man säga :)

2009-01-05 @ 13:49:17
URL: http://emblalouise.devote.se
Postat av: G moster

Hej !!

Har inget hört på länge!!!

har ni alla det ok.????

Här går det Igår var vi på middag hos din mormor min syster

Jag sandra fredrik Herdi det var så gott och trevligt

Kan ni köpa två pr foppa tofflor till fredrik och erik St 45 och 43 tack kram kram Glöm ej min mars Budda du pippin mår toppen kram kerstin

2009-01-05 @ 23:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0