chockerad dag igar!

hej mina vanner! igar nar jag skulle ga till datan sa motte jag en ung kille som jag kande igen, jag gick bara forbi och han sa mitt namn? men jag reagerade inte direkt eftersom jag undrade vad jag hade sett honom forut. sen nar jag satter mig vid datan och ska logga in pa bloggen sa kommer jag pa det!! det var killen som jag var kar i forra aret! sa jag rusade saklart tillbaka till poolen och alla undrade ifall jag hade traffat honom jag sa att jag motte honom i gangen pa vag till datan men jag sa inte hej. sa jag sprang ner till restaurangen dar bade un och deam (sjalva killen fran forra aret) och jag moter honom och sager hej. da har han alltsa sagt till en kompis som jobbar har pa hotellet att han har semester fran lumpen och att han hade fragat ifall vi var pa hotellet sa han kunde komma och halsa pa ! men hon ville att det skulle bli en overraskning till mig att deam skulle komma sa jag blev helt chockad igar, sa han skulle nog komma tillbaka till hotellet idag igen. men det var roligt att traffa honom igen , sa nu har jag 2 killar som ar kara i mig! alltid bra att ha nagon for mycket istallet for en for liten. ja vad hander idag da? igar var det sol men idag ar det daligt vader igen sa mamma och jag kanske drar till Big C eller Tesco och handlar pa eftermiddagen, vi far se annars blir det val bara en slappar dag tror jag. jag ar valdigt ledsen att jag inte kan lagga in bilder pa denna data for att det inte ar min, men jag lovar att jag kommer lagga ut bilderna nar jag kommer hem. hoppas ni kollar pa de da och kommenterar!

love

sophie

Kommentarer
Postat av: M

hah, du verkar vara ganska social när det gäller killar och sånt ..

typ inte alls blyg ?



you go girl !

2009-01-18 @ 10:48:13
Postat av: G moster

hej hur mår ni?två killar som är kära i dig inte dåligt..Jag mår bra har börja med att gå en stund varje da

I dagar Nina och jag en lång promenad.Så nu har jag kommit igång lite svagt den 27/01 ska jag till dokt

hälsa mamma det (Stina)kram kertin

2009-01-18 @ 21:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0