vad händer och fötter!?

hello people !

vad gör ni? jag gör inte så mycket förutom att skriva detta inlägg till mina läsare. idag har det inte hänt så mycket i skolan förutom att jag hade "möte" med RFSU och sen hade jag nationella (engelska) och sen sluta jag. sen när jag kom hem så hände det inte så mycket jag tog en macka med aioli och sen satte jag mig och kolla på tv, top model, the hills och life about ryan. det är väldigt bra program tycker jag. juste jag sjöng lite sånger mitt emellan tv programmen =P haha!
ja det sa inte så mycket på RFSU, som jag vill berätta. men det var skit kul. jag fick skratt attacker ibland och sen i slutet så gick det inte att hålla sig så typ alla as garvade! vad händer i veckan då? jo, tisdag händer inget samma med onsdag. torsdag då ska klassen på nått museum igen, och sen på fredag ska vi har valentine rock i skolan , men tyvärr kan inte jag vara med eftersom jag kom hem så sent och det ska börja repa nu så det är lite sent. ehm, sen efter det så har jag ridning, det innebär att jag ska rida för första gången efter semestern och sen på lördagen ., vad ska jag göra då? joo det är alla hjärtans dag så jag ska väl umgås med familjen och skicka ett sms till un? vem vet? ja , söndag då blir det pulka kalas med min kusin som fyller 5 år den 16 feb, grattis! ja det var veckan. vad ska ni göra? hoppas ni ska göra mer än vad jag ska göra =P svaren på frågorna kommer imorn, jag lovar! för nu börjar säkert nyfikenheten sprida sig i vissa kroppar=P men min läsare nu ska jag nog sätta mig vid tv:n igen eftersom vi ska dra snart till stallet. men ni får ha det så bra ikväll och var snälla mot varandra för man vet inte när vänskapen tar slut!

love ya!

Kommentarer
Postat av: g moster

vad heter Hästen``

2009-02-09 @ 21:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0