tisdag idag!

japp, idag är  det tisdag och det  har inte hänt så mycket. dagen började med såklart att jag gick upp klockan 06:15. jag var helt  slut. sen gick jag till skolan halv 8, var nära på att somna i kylan  =P nä, men sen när jag  kom  till skolan så hade jag syslöjd, där  vi ska återvinna kläder till något nytt. så för mig blir det en jeans kudde med ett hemligt fack där man kan ha  vad som helst. medans jag sprätta  fickan på  jeansen så satt jag och snacka  med linda,linda och sofia. sen blev det matte i 40 min, så tråkigt! men vi skulle faktiskt  börja jobba med mitt favvo område, procent! men lektiionen kändes väldigt lång ialla fall och sen blev det lite lunch och spanska, no och studion (svenska).. ja sen när jag kom hem fixa jag lite gymnasie saker och nu ska jag gå och kolla på top model!

see you later boys and girls!

Kommentarer
Postat av: Anonym

svaren på frågorna får du ju inte glömma :P

2009-02-10 @ 17:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0