Morgon, morgon!

god morgon, god morgon!

vad gör ni?  inte så  mycket kanske.. idag  blir  jag hemma så idag vakna  jag vid 10 och  nu  sitter jag och skriver mitt kära  morgon inlägg för  det  var så länge sen. idag vet  jag inte vad som ska hända. just nu väntar jag på att  min tandläkare svante ska  ringa så jag  kan byta tid. sen  ska jag väl blogga under dagen och sen ska jag väl messa med louise..  Som vanligt! imorn är det nationella  prov så imorn blir  det skola eftersom jag inte helst vill missa något prov eftersom jag har gjort det redan så många gånger nu under thailand. vet ni vad  jag är sugen på just nu? jag är sugen  på mc donalds eftersom man  är så sugen på skräpmat efter man har ätit thai mat i 5 veckor!!  idag vet jag inte vadjag s ka äta till lunch men jag hittar väl på något, något måste  man ju äta? juste, idag tänkte jag  kanske lägga ut lite bilder  från  thailand? kasnke , kasnke inte ? vad  ska ni göra i helgen då? jag ska träffa familjen holm över en  middag och sedan ska vi väl umgås, sent!
det blir alltid sent, men det är lite roligt eftersom vi inte träffas så ofta! sen söndag vet jag inte vad jag ska  göra? men det får vi  se då...

P.S 

glöm  inte frågestunden!!

många fina snöflingor från

barasoffans
               .blogg.se


Kommentarer
Postat av: g-moster

fråga ett`?

1.pussar tailändaren godare än en svensk marina kille???

2009-02-04 @ 13:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0