MELODIFESTIVALEN!

god morgon mina vänner! idag startar melodifestivalen, vem vill du ska gå vidare? idag vet jag inte vad som händer kasnke bara vara hemma och koppla av? kasnke lägga ut fler bilder, vem vet? men ikväll kommer det hända saker. familjen holm kommer hit och vi ska äta middag tillsammans och kolla melodifestivalen. när mamma och pappa var på någon mässa i torsdags så fick de melodifestival bakelser. jag kommer ta kort på de så får ni se och sen kommer jag även lägga ut dagens outfit idag. ja vad ska jag mer säga ska väl snart knapra i mig en macka och sedan ta ett bad, ta på mig kläder. kanske messa med louise =P som vanligt!
och jag har fått jätte många frågor det tackar jag för men den är inte slut än imorn klockan 00:00 slutar frågestunden, men jag kommer inte svara på sånna frågor som jag själv tycker är privata  och då kommer jag skriva hemligt, bara så ni vet ..

ha en trevlig morgon så ska jag försöka slänga in lite inlägg under dagen som jag kan roa er med! =P

love ya!

soffan / sophiepropp =P


Kommentarer
Postat av: Rolle

Den som vinner i kväll är Alqasar & Ugglas.

Det tror morbror Rolle

2009-02-07 @ 15:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0