LÖRDAG; GOD MORGON!

hej och god morgon  mina läsare ! nu kommer det ett inlägg  så här på morgonkvisten.glad alla hjärtans dag förresten, vad ska ni  göra idag? jag ska ialla fall tror jag bara koppla av och sen ska vi möta fam. holm i huddinge centrum och käka på o´lerrys  och sen ska vi hem till dom och kolla melodifestivalen. vilka tror ni går vidare ikväll? det får vi se då. men nu ska jag ta och fixa  mig och lite så, juste jag fick  en dubbel triss av pappa  också jag vann 50 kr och sen  har jag fått en kofta av min mamma. ja men nu ska jag dra , älskar  er!

puss!

Kommentarer
Postat av: G moster

hallå en rödsnygg jacka av pappa med fick du väl ses imorgon hos Jennifer puss

2009-02-14 @ 23:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0