Historier!

haha, ja jag skulle  ju förstås börja med en rolig historia  i veckan. men det blev inte så eftersom jag varken hittade  eller kom på en egen. idag har jag  inte gjort så mycket. jag har vart på  so och vi ska  redodvisa någon politik grej på fredag, så önska mig lycka till! sedan hade vi spanska och hade ingen lärare i ca. 50 min. sen blev det engelska  där vi läser en engelsk bok. ja sen har jag varit på gymmet i tumba idag, fett kul det var! ska börja gymma 2 gånger i veckan. ja och nu är  jag hemma. jag har inte gjort så mycket idag och har inte så mycket att säga men det är väl det!
sen hitta jag en bild på vår klass på  facebook! kommer senare  är inte på min data!! kram kommer snarast möjligit lovar!!  och sen förlåt  för  den dåliga uppdateringen ska skärpa mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0