händer nya saker hela tiden..

hello people!

jag har skaffat mig frisyren på ett annat sätt än att gå till frisören, jag gjorde det HÄR OCH NU! ja alltså här hemma i mitt eget hus. så nu är jag laddad med ny frisyr och melodifestivalen! vem vill ni ska gå vidare? har ni någon favorit? och har ni märkt en till ny sak här i min blogg? jag har skaffat en översättare. den finns precis under min header där står det välj språk och då klickar du där på fliken och sedan klickar du på det språket du vill ha och sen kommer det upp översättning pågår och sen är det bara att läsa min blogg för dej som kanske inte förstår svenska. det kommer komma även på flera språk som sjävla google då håller på att uppdatera! ja visst är det kul. jag läste min egna blogg på japanska och fattade ingenting, haha så det var lite kul. jag hoppas ni har nytta av den mina vänner och här nedan kommer det en bild på mig och min nya härliga schlager frisyr

lova ya!

 
 

Kommentarer
Postat av: Rolle

Snyggt

2009-02-08 @ 08:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0