svartsjuka !?

de gor mig tokig med stora bokstaver typ. nu ar un svartsjuk pa grund av att en kille stog och prata och prata och de tog aldrig slut , sen sa sa jag att jag inte kunde ga pa stranden med honom idag for att jag ska pa middag pa kingfisher , men da missforstod un mig sa han tror nu att jag ska ut med den dar konstiga killen som snackade !? men nu har jag skrivit ett brev till honom pa thai som han kommer fa imorn nar han borjar jobba , jag tror verkligen de blev ett missforstand! aja , vi far se vad som hander imorn , men jag kan verkligen inte vanta , men men den som vantar pa nagot gott vantar aldrig for lange eller ??

rak nak joob joob!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vi ses snart gumman :D

2009-12-30 @ 16:17:42
URL: http://madeleinerolin.blogg.se/
Postat av: FREDDE KUSIN/SYSLING!

Jobbigt sånt där, bara försäkra han om att de är han o ingen annan :)



GOTT NYTT ÅR!

2009-12-31 @ 05:57:36
URL: http://fiddz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0