sööööööööndag

japp de är söndag, vad mer kan man säga ? joo slappar  dag blir de och jag ska ladda  energierna så att jag orkaren hel vecka och inte bara två dagar i skolan :)

idag åker ju mormor hem runt halv 12 eller  12 och då ska  mamma, jag och pappa gå upp till centrum och sola och sen hyra nåra filmer , pappa vill hyra bruno, men vi får se hur de nu blrir på den fronten;)  är den bra så får han hyra den ? :P

ja vad ska man säga mer ? joo imorn börjar vi med foto  i skolan och de kan nog vara lite roligare än ljud :P haha provet med matilda  och  mig vad  en katastrof , men vi fixa det ! hahah  XD



såhär   kände  jag mig innan provet :P

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Fett coolt ditt hår va där sötnos! Färgen va fett snygg. :)

2009-12-07 @ 17:15:35
URL: http://madeleinerolin.blogg.se/
Postat av: Louise

precis vad jag också skulle skriva, skitsnyggt var det! Älskar den där bilden den är så häärlig :D <3

2009-12-08 @ 18:10:22
URL: http://someoneslife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0