merry christmas !

god jul o gott nyt ar pa er fran thailan ! saknar inte snon ett dugg :) haha jag fick en kommentar av louise att jag skulle sluta lagga ut bilder pa thailand for att hon hatar vintern i sverige och att hon ar avundsjuk , haha! ne louise jag ska lagga upp jatte manga bilder , haha !

ja da var de julafton da :) helt sjukt!

och juste vet vad som hande inatt ?? mamma vakna och kollar pa klockan vacker familjen och sager att de ar morgon och att vi ska ga ut och ga :) alla kliver upp klar pa oss och gar ut . nar vi kommer till receptionen sager vi god morgon och fortsatter att ga. sen nar vi kommer till en liten by har restaurangerna oppet med sina disco barer sa vi borjar reagera att klockan kan inte stamma med de som vi lever i sa jag kollar mobilen och sager klockan ar ett pa natten och de var den ocksa , haha ! sa de var bara att knalla hem igen och sova fast jag somna inte forran vid 4 sa jag vakna typ 11 eller 12 hah !

na nu ska jag ga och kaka svensk julmat vid poolen :)

puss o kram

P.S
fick en julklapp av un :) en jattefint halsband och en t-shirt med ett foto pa han och mig pa och sa star de i love you <33


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Naw, va gulligt av han! :')

2009-12-24 @ 21:59:35
URL: http://madeleinerolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0