har glomt att beratta...

att deam killen som ar 23 som skulle komma och vara bartender pa julafton kom inte da for att han var upptagen med armen som behovde honom , men de tror nu att han ska komma till nyar sa vi far se.

idag ska vi in till chaweng och ata mexikanskt och shoppa lite tror jag :P haha man kommer alltid darifran med kassar.  ja vad ska jag skriva mer ? joo att de har varit en sjukt varm dag idag sa jag har suttit under en palm medans un har jobbat och smallt ballonger och fixat infor chefens fest . hah jag fick en hjartballong utav honom och imorn ska stackarn jobba och hjalpa till pa festen tycker lite synd om honom , men jag kommer nog traffa han en hel del imorn :)

haha , de ar en canada kille har som ar kar i en av servitriserna och han ska idag pa middag med henne och hon kan ingen engelska sa jag vet inte riktigt hur de har ska sluta men men jag ska ju inte saga nagot direkt , min kille kan ju inte heller engelska men han forstar mer an vad han kan prata :P

nej nu far jag sluta skriva, skriver troligtvis imorn igen for ikvall kan de bli sent , puss o kram!



un <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0