god morgon !

nu ligger jag här i sängen och lyssnar på lite musik, ska väl ta och börja fixa lite snart måste fixa några saker innan jag ska till matilda :)

idag är de sista dagen i sverige vad säger man om de tro? jippie eller nej jag måste lämna alla mina kompisar här hemma ? men jag vet ändå att jag kommer ha de bra , men de känns svårt när man lärt känna nya människor så bra nu och sen drar man i två månader , men skönt är de så jag ska inte klaga , haha ! men kommer sakna alla mina kompisar här hemma de är något som är säkert :) och sen kommer jag ju vara inne på msn och mejla och vara inne på facebook och sen så kommer jag ju också blogga och lägga in bilder :) så nu får ni se live bilder från poolen :)

nää, nu ska jag kika lite roliga klipp på youtube , puss och kram bloggar innan jag åker till matilda och innan stallet ikväll , puss och kram !


fråga mig inte vad vi gör för miner här !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0