fredag = jullov !

ingen skola mer förrän 1 feburari !? fatta hur galet de är . men jag kommer sakna dom här hemma en hel del alla tjejer i skolan , latte killen som gick ut tumba förra året :P fast nu ska jag ju ha med mig de till thailand men de är fortfarande inte samma sak. men självklart ska de bli roligt att träffa alla där nere och även få ner madde till thailand :)

nu ikväll har jag varit och ridit och matilda har varit här också och lyssnat lite eller försökt stämma min gitarr , men de funka skit rent ut sagt :P

nej , nu ska jag dra ska snart käka och imorn då ska man vara i stallet tidigt för att mocka :P fast varmt klädd och musik och hästarna gör att de blir en bra stämmning :)

puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0