foto :)

har just avslutat en dag med foto och är nöjd med dom bilderna vi tog :) matilda och jag skulle såklart som vanligt ta ett tidigare tåg för att köpa latte med dom skulle få en leverans senare under dagen så vi gick dit på lunchrasten , fast då hade dom inte heller. men efter skolan tyckte matilda och jag att dom hade fått latte så vi gick dit och där står han när vi kommer och han säger : ni ska ha latte va? haha ! de känns att man har varit där några gånger nu , haha! men men han gör så himla gott kaffe men observera att de är bara killarna där som kan göra latte annars smakar de .. bläää!

imorn ska matilda och jag göra ett nytt försök med att dricka latte på morgonen , haha!

ikväll bär de av till stallet för näst sista gången :( synd ... men jag ska dit på fredag så de är lugnt :P

ja vad har ni gjort idag ? haft en bra skoldag ? de hoppas jag ialla fall, men nu ska jag kika lite på face innan vi ska äta middag

puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0