embla, danne och jag :)

det var vad kvällen bestog av igår  plus lite godis , chips och dip ja och paradise hotel XL :) vi hade jätte trevligt satt och pratade. embla fick en mini kylskåp av mig som har USB kabel så man stoppar in i datan och så blir de en kyl, fast de får plats exakt en cola burk och en snus dosa , danne ville ha kallt snus så vi testa och de gick in haha :D sen åkte burken ut för att jag var törstig och då kom de in  choklad och snus . så de höll vi på med igår , hah :)

idag  blir de ju packa  , de är sjukt mycket snö ute så jag fattar inte hur vi ska kunna lyfta med planet på tisdag, haha :) men men de kommer gå bra :) de är bara att tänka posetivt :)

men nu ska jag packa håll ut jag ska  ta kort på hur mycket jag packar och lägga ut här så ska ni se :P

puss o kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0