hur har dagen varit , sophie??

joo den har väl vart helt okej. igår jobbade jag hela dagen så jag fick aldrig en chans att blogga , det var lite synd. jag jobbade väl klart typ vid 2 på natten och då skulle jag åka till donken innan mamma och jag lämna av linda. så jag var hemma runt 3.

idag vaknade jag halv ett typ, sen tog jag ett bad i lugn och ro och sen blev det tv och bara slappa för jag hade så himla ont i huvudet. sen gick jag upp till centrum för att köpa hem pizza, en calzone blev det.

nu som ni ser så kollar jag på made, exiled och the city !!

bloggar mer kanske senare eller så gör jag det imorn ;)

P.s

min bror kommer inte upp när mamma fyller år :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0