upptaget hästlov!!

tjena bloggen!
just nu är jag hos mormor och mofar ute på landet och sitter vid datan eftersom de inte finns så mycket att göra här så då får man roa sig med datan jag hoppas ni har de roligare än vad jag har. Aja, men imorn blir de drag XD
i morn då ska jag till ikea och köpa ett data bord som man kan ha i höret på rummen. och sen kanske de blir en ny soffa till vårt vardagsrum, de lär behövas eftersom den soffan har vart med i hela mitt liv men den håller fortfarande.till middag vet jag inte var de blir eftersom jag rider på fredagar och jag kommer hem sent. sen på lördag då kommer min käraste kusin och då ska jag också även tävla i dressyr för andra gången i mitt liv jag vet inte hur de kommer gå men jag hoppas de går bra, för förra gången kom jag nämnligen SIST! fast jag har blivit bättre nu. för de va typ 3-4 års sen jag tävla för första gången.vad ska ni göra på ert höstlov? jag hoppas ni inte är lika upptagna som jag är, jag hade jätte gärna vilja träffa min kompis louise och även sofia och shoppat loss inne i stan. men de får bli en annan gång, I Promise!!
jag hoppas ni besöker min blogg ofta, skriv gärna kommentarer om vad jag ska skriva om och även vad ni tycker om bloggen, för jag vill verkligen att de ska bli en bra blogg och för att den ska bli bra så måste ju läsarna komma med förslag eller tips ?
jag tänkte börja med att skriva om nya filmer som kommer och bra bio filmer även fast jag inte går på bio så ofta. men men de skulle va kul.
jag måste nog gå snart på bio så jag får använda dom dära bio biljetterna som jag fick av sofia när jag fyllde år (tack!).

många pussar
sophie

sofia jag såg din kommentar om designen men skulle du kunna fixa så där till mig på photoshop?? , skriv en kommentar som svar...
love you babe!!♥

Kommentarer
Postat av: sara petrén

hihi vad kul att du ska tävla dressyr imorrn :P

kommer ihåg när vi gjorde de hahahaha :D

2008-10-30 @ 16:50:11
Postat av: pappa

man kan skriva om hur mycket man älskar sin far!!

2008-10-31 @ 13:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0