TJABBA!!

nu ska jag snart kolla på project runway och sedan blir de top model. de är ganska bra program.eller vad tycker ni? imorn är de ju idol och jag hade ju tänkt att ni läsare skulle få rösta på vem som va bäst här i bloggen, men jag kom på att de går inte för imorn kommer jag inte vara hemma för jag ska ut och åka räkbåt och dansa lite. haha. så då hade jag tänkt att de skulle bli på lördagen i stället att jag lägger ut videosarna och så får ni rösta och sen har vi en vinnare på måndagen? kul va? nu är  de 3 min kvar till project runway!! skynda! på lördag kommer mammas kompis hit med sin man och barn, åååh, de va verkligen länge sen jag träffa dom och de va när jag va i Thailand sist och de va i vintras. så de ska bli kul. jag skriver ett inlägg ikväll!!

JUSTE ! mamma ska göra lergryta vi får se hur de blir eftersom de är första gången idag, jag säger en nivå mellan 1 och 10 ikväll puss!

Kommentarer
Postat av: sofia

tjenixen =) undrar bara vart du klistra in klockan =P orkar inte sitta i timmar å försöka som sist... Kramkram

2008-11-06 @ 15:54:41
URL: http://liindgreen.blogg.se/
Postat av: Louise

tjaa:D

hah, jag satt och fundera vad är en räkbåt för ngt? och vad gör man på denXD

KRAAAM

2008-11-07 @ 19:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0