TACOKVÄLL!!

TACOKVÄLL med klassen de va det som hände ikväll. min dag började med att jag gick upp kl. 07:00 och fixade mig , sedan gick jag till skolan.jag kommer tyvärr försent till skolan eftersom när jag skulle gå de va de glas halt så de va som att gå utan att komma någon vart. när jag kommer till skolan så har vi spanska (glosförhör) de gick bra tycker jag.  sen hade vi engelska med glosor där också, jag fattar inte hur lärarna tänker. de är massa prov på gång. sen va de lunch...de blev .....LINSSOPPA!!! GUD, de va den äckligaste soppan som jag har ätit!!! sedan blev de ingen rolig lektion , de blev musik genomgång i en timme och tjugo minuter! efter de blev de svenska och sen skulle vi ha haft matte , men vår lärare skulle på möte så då sa hon dom som inte kan jobba lugnt här inne få gå hem och dom som orkar att jobba kan stanna kvar i klassrummet! sen "åkte" jag och sofia hem till mig, man kan säga att vi åkte på isen hem,och hemma åt vi blåbärspaj som min kära mamma hade gjort eftersom vi inte hade ätit något. och efter fikat blev de att vi sjöng singstar. sen skulle vi ju fixa till tacokvällen i skolan så vi skulle upp för isbacken igen. de gick ju ganska bra men jag höll i sofias väska hela vägen upp =P
ja och nu har jag kommit hem från tacokvällen och just nu  sitter jag och bloggar och kollar tv samtidigt!
sofia sa på en kommentar att jag skulle lägga ut min bild på min mini stickade tröja som mamma tvätta, fast den inte skulle så de kommer komma lite bilder här nedan...kolla! du kommer nog få dej ett gott skratt!

puss!!



(här är boken som jag läser i skolan , möss och människor)

 

(här är min klänning som jag hade på min kusins dop)



( här är vår linssoppa som vi fick idag, smarrig va?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0