spanien!

..pappa är i Spanien och jag hoppas resan gick bra. han  ringer säkert ikväll. min dag började rätt bra, jag gick upp klockan 05:30 för att säga hej då till pappa. sen hoppade jag in i ett stekande varmt bad och sen blev de att jag fixa mig.sen gick jag till skolan de va en tidig dag vi började 08:00. vi hade hemkunskap. hemkunskapen ska vi göra en egen bjudlunch där vi ska bjuda någon i skolan av de vuxna och sedan göra en en lunch/middag.. där kommer jag få MVG , de känns som de eftersom vi ska ha en lite lyxigare lunch/middag. jag hoppas verkligen hon beställer hallon så att vi kan göra vår efterrätt. men de ska bli kul att äntligen jobba självstöndigt på hemkunskapen. och sen hade vi spanska där de inte hände så mycket och sedan engelska där vi jobbar med att prata , läsa och höra. jag pratade ganska mycket för att vara i normala fall. sen va de lunch och den va SUPER god och då menar jag det för de brukar inte vara gott. de va rostbiff med klyftpotatis. sen va jag i studion och jobba matte och sen so. just nu sitter jag och kollar på project runway . sen blir de väl One three hill och middag samtidigt. ikväll blir de inte UG de blir plugga ..

nu ska jag ta och göra lite nytta =)

vart är alla röster kom igen nu!!

puss o kram

Kommentarer
Postat av: sofia <3

05:30 e du galen människa? XD hahahah ush det va tidigt... du den där idol-tävlingen kan du strunta i, KEVIN kommer ändå vinna =P det har jag bestämmt XD vart är bilden på din finfina kofta då??? <3 go natt å kramkram PS. det blev ingen ug för mej häller... :P see ya! DS.

2008-11-20 @ 00:01:01
Postat av: mamma

hoppas på kevin så klart ha en bra pappa fri vecka kram g moster

2008-11-21 @ 07:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0