slutade 14:00!

...just nu tog jag en klunk cola..gud va gott de va! idag slutade jag 14:00 med so, aa de va ganska roligt. ehm , jag fick även reda på att sofia hade ju vart på gymnasiemässan på lördagen och då hade hon kollat in på s:t botvids gymnasium ..de va ungefär som tumba sa hon så tog min KÄRA sofia papper till mig som jag ska få imorn! tack sofia! nu ska jag snart sätta mig och kolla på gossip girl.. de är ganska bra och sedan blir de One three hill =) ehm, nästa vecka är helt kaos eftersom so ska redovisas, matte prov och no prov, men jag fick matte häftet i torsdags om vad vi skulle jobba med och jag klarar inte att plugga in allt på en hel vecka ..HJÄLP! tror lärarna att man är genier eller? aja, vi får se vad som händer , men so är ialla fall klart =) imorn blir de Kärleksspel som vi ska gå med klassen , fattar nada ? men men de får vi se imorn. imorn ska jag kasnke även ta och redovisa no om designen eftersom läraren va borta förra veckan. till middag idag blir de kyckling sallad mums, kommer en bild senare. sen kommer mamma hem och de blir stallet sen ska man upp tidigt imorn, men de funkar. idol röstningen kom ju ut igår, förlåt ! men de har vart en stressad helg, så jag kommer flytta idolvinnaren till onsdag? så glöm inte att rösta! de kommer även bilder från gymnasiemässan och min stickade tröja som mamma råka tvätta=( aja de är bara att köpa en ny, ses bloggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0