sanningens ögonblick !

....sanningens ögonblick skulle jag aldrig kunna ställa upp i, gud va jobbigt och erkänna privata saker för hela sverige!tänk er att sitta i stolen och få en jätteprivat fråga som du svarar på och så svarar du rätt svar, då skulle jag ångra att jag ens va med i det där programmet. imorn är de skola och där ställer dom ialla fall inga privata frågor!! sen på kvällen blir de stallet som alla andra måndagar. imorn blir de även lite pluggande! för en stund sen åkte Gmoster och syslingen , vi ska tydligen ses på lördag igen. det ska bli kul. ja... vad händer i veckan då? joo, skriva blogg och så ska jag plugga , stallet blir de även. ja sen blir de väl kompisar och massor med kul, juste UG ska jag på också...hahah förra gången va ju as kul..då stannade vi längre än vad vi bruka de va lite kul, men jag va as trött när jag kom hem..

det här är nog sista inlägget för idag, så jag säger god natt mina vänner!

glöm inte att rösta på er favorit och kika gärna in här ibland.

puss o god natt!

P.S

de kommer bilder på lite roliga saker imorn när jag kommer hem från skolan imorn där vid halv 3  så kolla in!

god natt!



(en bild på fritt fall..bilden är tagen ifrån skansen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0