regnet bara öser ner..

ja idag har de ju inte vart så roligt väder=( dagen började med att jag klev upp vid 07:00 och sedan fixade mig, sen fick jag shuss upp till centrum eftersom vi skulle på något "kärleksspel" på morgonen som låg andra sidan stationen. vi var där typ i cirka 4 timmar , sen när vi kom ut så var de storm och regn ute så de va bara ta på luvan och dra upp dragkedjan, sedan undrade sofia ifall hon skulle ta och gå hem eftersom hon inte mådde så bra, jag bestämde mig för att äta på pizzan eftersom jag visste att jag ändå inte skulle käka i skolan , de va fisk =(  när jag väl kommer till skolan så har vi spanska och då sitter jag och linda och snackar medans vi pluggar, vi kanske ska hitta på något i veckan =) ja sedan va de idrott vi körde bandy , de  va as kul (tyckte jag) ... de va länge sen! sen hade vi no som jag inte gillar.. jag sa till min lärare att jag va sjuk veckan innan hon åkte bort och att jag har precis börjat med no:n eftersom jag fick kopiera 11 sidor i fredags. hon sa att hon hade skickat kemiboken och lappen med vad man ska göra via posten, men jag tror de inte stämmer hon ville säkert bara försvara sig =) men men nu ska jag HELT och då menar jag HELT ignorera henne!

ikväll kommer de inte hända så mycket jag ska plugga matte nu och sen blir de väl One three hill och sen blir de plugga och middag på pizzan, men då blir de SALLAD de kan jag garantera! jag hoppas verkligen ni har haft en kul dag, jag har ialla fall haft en kul dag speciellt på gympan hon blandar ihop mig och sofia hela tiden även idah när sofia va hemma=P ikväll ska ju även linda messa mgi och vilken dag hon kan... jag hoppas verkligen hon kan!

hare bra och de kommer ett inlägg ikväll!

många kramar

matte geniet sophie



(snart är jag där!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

godnatt=)

2008-11-18 @ 22:13:14
URL: http://dld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0