mamma och dotter kväll!

pappa är på båtmässa så de blir bara mamma och jag ikväll ganska mysigt eftersom de va länge sen de va bara hon och jag i soffan. nu har jag precis ätit middag (pasta och bacon). idag har jag inte gjort så mycket mest glott på tv. först blev de top model sen blev de supernanny efter de blev de vänner och project runway, sen kom mamsen hem och laga middag. idag bad jag en kompis fixa min design, de tar lång tid så antingen fortsätter hon senare ikväll eller så fortsätter hon imorn, tack så jätte mycket. jag pratade även med fia i telefon idag och hon skvallrade lite från plugget vad som hade hänt de gäller ju och hålla ställningarna när man är sjuk och inte kan vara i skolan. men imorn blir de plugg eftersom vi ska ha 1 timme och 20 min genomgång =( inte så kul men men intressant med musikhistoria ialla fall. fia sa även att vi inte hade någon no redovisning i skolan, så då sa hon att man skulle redovisa för henne när man va klar. ja då får man väl göra de på fredag antar jag. nu sitter jag och lyssnar på i´m not a girl med britney spears , den är väldigt fin tycker jag och passar väldigt mycket in på mig. senare ikväll ska mamsen ladda hem nåra låtar till mig och sen ska jag plugga och kolla på tv (bonde söker fru/man och efterlyst). väldigt bra program, okej bonde söker fru/ man är inte så roligt men men lite bra är de ialla fall. jag kollade in min syslings blogg idag och han hade skrivit skit mycket, han skämta och sa att jag hade något och läsa medans jag va hemma och va sjuk =) MEN de va flera sidor så jag läste bara typ 2-3 stycken orkade inge mer =P

Juste, sen har vissa frågat vart jag har köpt min pussmun telefon? svaret är på lagerhaus eller någon sån här skämt butik inne i stan, de finns 3 färger rosa, röd och silver.



nu ska jag plugga , jag lovar de kommer fler inlägg ikväll!!

puss och gull!!

Kommentarer
Postat av: flux1

Jag ska köpa en sån telefon till mig själv wohoo

2008-11-05 @ 21:37:41
URL: http://flux1.blogg.se/
Postat av: Louise

HAHA, så fort sophie sa att hon hade köpt den och visade bild, så köpte jag en fast silver:D

älskar dej<33

2008-11-07 @ 19:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0