kom näst sist, med bra kritik!!=)

hejhej bloggen! nu är jag helt slut, just kommit hem från tävlingen. jag kom näst sist på tävlingen men ändå fick jag bra kritik, men min kära liilla mamma kom ju sist med dålig kritik haha, aja får bli bättre nästa gång. men ändå var de sånna som hade tävlat tidigare i ponny cupen och även i stockholms laget. så jag va ändå ganska nöjd med hur jag red. nu ska vi inte prata mer om de.. just nu sitter jag med min kusin i vår nya soffa och proppar i oss godis och ska kolla på stjärnor på is, hha på ju kolla på tony erving. han kan ju inte ens åka skridskor!!=)
 ska nu ialla fall koppla av nu.

ses!

många kramar

sophie


en liten bild från fina höstvädret!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad synd då

2008-11-03 @ 12:13:39
Postat av: Louise

VA:D harni en ny soffa:) hur ser den ut?

2008-11-07 @ 19:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0