INGET MORGON INLÄGG?

nej idag blev de inge morgon inlägg p.g.a att mamma och jag skulle på symässa. där köpte jag en massa garner i samma färg så mamma ska sticka en sån dära gosig halsduk till mig. den kanske jag kan lägga in senare när den blir klar=) och sen va de ju farsdag,så vi fira honom när vi kom hem. snart kommer min Gmoster (gammel moster) och ska lämna nåra saker. så just nu sitter jag och kollar på stjärnor på is i repris, men innan såg jag camp rock verkade vara ganska bra eftersom jag bara såg slutet=( så ja ikväll händer väl inte så mycket vi ska väl äta middag (hoppas de blir rester från igår) och sen ska jag kolla på ensam mamma söker, jag tycker de är ett ganska bra program. men på vissa märkar man ju vilka som redan är kär i en person. förresten de är nåra som har röstat på min idol tävling glöm inte att göra de eftersom man vill ju att sin favorit ska vinna. vädret idag va ett ganska tråkigt väder , jag längtar otroligt mycket till snön. jag och lou bestämde även att vi skulle ses i december så vi får väl se vad som händer. jag hoppas vi kan träffas innan jag åker. de vore jättekul. ja som sagt imorn är de skola så då blir de kanske inte lika mycket inlägg. men men jag uppdaterar så fort jag har tid och lust. eftersom jag gillar att blogga så jag fortsätter tills jag tröttnar. glöm inte att VINNAREN utses imorn!! MEN IFALL DE BLIR LIKA MELLAN TVÅ STYCKEN SÅ BLIR DE EN OMRÖSTNING PÅ DOM TVÅ!  så håll utkik.

många kramar sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0