ingen skola idag!

nej idag blev de ingen skola som de va planerat, mådde sämre idag men imorn blir de skola! måste ta igen de jag har missat plus att jag måste kolla efter mina hemma nycklar i skåpet =( undra vart dom kan vara? jag har försökt ta kontakt med den där personen som spår vad folk har tappat bort och sen säger hon vad den saken ligger!! helt fantastiskt egentligen. men jag kommer inte på vad hon heter så jag får väl ge upp den idén men ifall någon vet vad hon heter kan ni väl svara genom en kommentar? vore snällt! jag har precis badat och när jag badade så tog jag en badbomb och hela vattnet blev rosa och så självklart va de ju papper i den så jag hade papper i hela håret, så då va de ju bara att tvätta håret och ta bort allt papper!så när jag klev upp loggade jag in på bloggen då ser jag att min syssling har kommenterat och då har han skrivit att han ska köpa en sån där pussmun telefon!! hahaha. idag ska jag rensa mitt skrivbord eftersom när vi köpte soffan så köpte jag ett skrivbord (kommer bild senare). de passa jättebra i mitt rum så nu är de ju bara att göra sig bekväm med skrivbordet genom att inreda de lite =P

NYHET! jo jag kom på imorse att jag skulle börja med live sändingar ibland så de blir lite mer värkligt, vad tycker ni ska jag börja med de? sen tänkte jag även ifall jag skulle lägga ut typ bilder, videosar och så får ni rösta på vilken som ni tycker är bäst !? vad sägs?

nu ska jag gå och skölja av badkaret så de inte ligger massor med papperstussar till nästa som ska bada, inte så najjs!

ses, hoppas ni gillar bloggen!

many kisses from youre
sophie

Kommentarer
Postat av: jenny

hoppas du hittar nycklarna då ;)

2008-11-06 @ 13:46:50
URL: http://kidabouche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0