GOOOD MORGON BLOGGEN!

god morgon god morgon, sovit gott? hoppas de.. just nu har jag fixat mig klev upp 07:13. ska snart gå till plugget eftersom vi börjar 08:30 med eget arbete, de är lite kul för vi är indelade i flera grupper men just i vår grupp är vi 5 och inte 15 st som alla andra är. lärarna säger att de är vi som blev över när dom delade in oss i grupperna så ja , idag börjar dagen med en lugn lektion. efter skolan händer de inte så mycket eftersom jag ska plugga till geografi provet imorn. önska mig lycka till! =) annars ska de väl inte hända så mycket, vår familj kasnke tar en promenad som vi SKULLE ta varje tisdag, men vi har bara gått en gång på typ en månad, så ja vi får se hur de blir med den delen. =P
idag utses också idolvinnaren på bloggen, så rösta på nu! idol vinnaren kommer ju ut idag kl. 19:30!
nu ska jag nog ge pappa datan och börja fixa min väska så jag har med allt till plugget, eftersom jag har typ hela mitt skåp hem =P mycket plugg blir de ! joo, på fredag blir de gymnasiemässa , de ska bli kul och se alla skolor! ni får mer information om hur de va på fredag kväll!

många kramar


sophie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0