GOD MORGON, NÅGON SOM HAR TITTAT UT?

...jo jag vaknade nyss och kollade ut genom fönsret då var de 5 cm snöö! fatta nu!? de är ju liksom bara november!! =O
efter jag har bloggat lite här nu så ska jag hoppa in i ett varmt bad. de ska verkligen bli skönt men sen blir de kallt när man går ut =( och sen ska väl jag och mamma gå till tåget. igår så missade jag andra delen av idol.. jag vet, men jag tog fel på tiden, men jag gick in och kolla direkt efter vem som hade åkt ut, jag och mamma gissade på vem som skulle ha åkt ut och vi bägge sa johan eller alice. alice visade inte allt och johan han har liksom äntligen förstått att han inte behöver skrika i micken och de va verkligen roligare att höra på johan nu än tidigare, men när jag såg att ANNA hade åkt ut då tänkte jag "hur röstar SVERIGE?". jag tyckte de verkligen va tråkigt att anna åkte ut.... men jag kollade på när hon tog farväl på internät då sa ju andreas att hon kommer klara sig ialla fall och de tror jag också. hon kommer säkert bli populär ialla fall och andreas sa ju även att "du vet var vi finns, anna!" och då förstår man ju att dom vet att hon kommer bli en kändis. de tror och hoppas jag också på. men men nu får vi inte se henne någon mer fredagkväll! men ni kan alltid rösta min idol tävling för där kan hon ju vinna i veckan , vem vet?
nu ska jag hoppa in i ett bad och sen till stan , puss!


Kommentarer
Postat av: mamma

hej

hoppas ni får en bra dag i stan

jag är sjuk feber förkyld ja allt

ja du det var så sorgiligt att Anna åkte ut.

Nästa gång åker väl Johan hoppas jag ialla fall hälsa kram g moster

2008-11-22 @ 11:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0