FREDAG; SKOLA OCH STALLET!

gooo morron mina vänner!
äntligen är de fredag och jag ska snart ge mig av till skolan för att ha no. hatar no hajjar nada om organisk kemi eller vad de heter? hatar ni också no? På mina fredagar händer de inte så mycket förutom att jag ska blogga och stallet och även lägga ut idol tävlingen!! jag hoppas verkligen johan åker ut för robin är skit bra agnes också och KEVIN han är helt underbar!vad händer på era fredagar? i helgen så händer de inte så mycket förutom att jag ska på horse show i globen de va typ 2 års sen jag ska vara där och sen kasnke jag ska möta en stallkompis. juste jag glömde att berätta en sak igår...skolkatalogen kom ...ÄNTLIGEN!!! det har typ tagit år för att den just ska komma i min brevlåda!!=) fast nu är den här. ikväll kommer även presenterna från pappa ut också som han har köpt i spanien. jag blev verkligen glad över dessa 3 ! TACK! nu måste jag checka väskan så jag har med mig allt, idag blir de kebabgryta till lunch!!=( fy!!!!

puss på mina vänner!


Kommentarer
Postat av: alida

okej skönt att höra !

jaja det är klart !

2008-11-28 @ 15:16:51
URL: http://aliida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0