första hjälpen=halstabletter

ja som sagt man kan säga idag har jag levt på halstabletter,eftersom jag har haft ont i halsen, idag till lunch blev de en smarrig gulasch soppa med varma bröd. de va jättegott! =P ehm..sen kolla jag på tv och umgicks lite med min KÄRA mamma som alltid tar hand om mig när jag är sjuk, hon finns alltid när man behöver hjälp. sen till middag blev de pannbiff med potatis,gott! de va länge sen man åt de. ikväll har jag vart ute och åkt, eftersom jag pappa skulle hämta en broshyr hos madde och sen skulle vi typ hälsa på familjen HOLM, sedan åkte vi hem så nu sitter jag här och lyssnar på how to save a life med the fray. den är härlig och bra att lyssna på. vi får se ifall de blir skola imorn eftersom nu är de bara jobbigt att prata och jag börjar nysa, så. ja , men men jag hoppas jag är kry till fredag så jag kan hänka med ochåka räkbåt, skulle vara så himla kul eftersom de va så länge sen jag gjorde de. jag kan nog åka med ialla fall kasnke, vem vet?
 ja de här är nog sista inlägget för idag, men jag kommer skriva imorn, jag vet inte ifall jag kommer skriva på morgonen eller på eftermiddagen, vi får se p.g.a ifall ajg stannar hemma eller ej? de ser vi imorn.

JUSTE!!! jag har ialla fall sålt 4 ljuskartonger, kanske 5 de beror på. tack kära mormor för hjälpen med att fråga alla grannar där ute! :D

puss



(datan, soppa, varma mackor muums!!)



(här kommer bilden på min nya pussmun telefon)

Kommentarer
Postat av: M

Omg, fett fin.. vart är den köpt? :O<3

2008-11-05 @ 17:18:40
URL: http://baramadds,blogg.se
Postat av: Gmoster

hej

Hoppas du mår bättre nu

jag vill köpa ljus av dig så klart

hallå glömde du fråga mig

jaghandlar ju allt...ler

kram krya på dig snarast G moster

2008-11-05 @ 19:34:16
Postat av: embla

fett ball lur ;D

2008-11-06 @ 15:43:17
URL: http://emblaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0