det SNÖAR!

..ja nu sitter jag och kollar ut genom fönstret och ser att regnet förvandlas till snöflingor! ja äntligen kommer vintern till stockholm! just nu har jag precis kommit hem för jag har vart och handlat med familjen. resten av dagen kommer de inte hända så mycket ..utan min Gmoster och sysling kommer till  mig och vi ska käka tacos och umgås, kul att umgås med släkten ibland också. igår som sagt va jag på dop så jag kom hem typ vid 01:00 och sen gick jag och la mig och vaknade 11:11 , de va ganska skööönt med sovmorgon! de va ganska länge sen jag sov ut. snart ska jag hjälpa mamma med att skära grönsaker till tacosen och nu ska jag själv laga mat till mig själv, nudlar! MUMS! längtar verkligen till THAILAND nu, men de är synd att jag inte kan vara med och sjunga på valentine rocken i skolan eftersom jag är i thailand och då har jag bara en vecka på mig att lära mig melodin eftersom inte den blir samma , men men man kan ju vara med bakom scen då har jag testat begge..nu ska jag fixa lite ! 
och glöm inte attt  RÖSTA!


kram

Kommentarer
Postat av: sofia <3

me erik, =) men det va så dåligt väder så vi gick en promenad istället =) puss ses imorron <3

2008-11-16 @ 18:37:10
URL: http://liindgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0