SÖNDAG IMORN MÅNDAG!

nu när jag satt och skrev rubriken så kom jag på att det är väl andra advent idag ? alltså är det två veckor kvar till julafton, jiipii! men imorn är det måndag och då är de en kort skoldag för mig =)
igår var jag i stan som ni vet och där träffade jag louise (en vän som har vart min vän i alla år), sedan när jag var vid kungsträgården så ser jag statsministern Reinfeldt. ehm, sedan när vi kom till sturegallerian så ser papsen Marie fredriksson och Per Gessle , ja så de är mycket kändisar på stan. det blev ialla fall ingen stor shopping för mig, det blev ialla fall 2 singstar skivor. nu ska jag sätta mig och kolla på Gilmore girls!

ha en trevlig andra advent!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0