sol,varmt, god mat, kompisar, shopping...vad mer kan man begara?

hej hej alla bloggar eller blogglasare!

jag hoppas ni verkligen forstar vad jag skriver jag forsoker att inte anvanda sa manga ord dar det finns aao. idag har jag inte gjort sa mycket . det forsta jag gjorde idag var att ga ut och ga med nara kompisar och mamsen foljde faktiskt med, helt otroligt!! sa nu har vi bestamt oss i familjen att vi ska borja ga sa manga dagar som mojligt i veckan och sedan forsoka halla kvar det nar vi kommer hem. sen blev det en dusch eftersom jag joggade typ 1 km sa man blir ganska svettig. sedan efter det blev det frukost , min frulle bestar av bacon, gurka, tomat, lok och chocklad flingor. haha varsta onyttiga men men det far man vara nar man ar pa semester. och sedan har vi nyss atit lunch och klockan ar har nere nu 14:05. ja och snart ska jag val hoppa i poolen och slappa kasnke putta ner familjen i poolen kasnke, haha nej da far man sjalv tillbaka , typ jagad runt hela hotellet. sen blir det val duscha av allt klor och smuts och sedan drar mamma och jag in till chaweng (stan) och shoppar eldbollar, traningsklader, skor  och massor med andra saker och sedan mota pappa och kaka middag. och sen blir det val hemfard och sova, kasnke inte gar imorn eftersom jag har gattt upp 07:00 tva dagar i rad och det ar ganska jobbigt. vad mer kan  jag beratta? joo, att han som spanar in mig ar ledig idag sa jag kan vara lugn att han inte smyger och skrammer mig i buskarna..haha!!
jaaa, juste om tva dagar kommer aven familjen bruks hit! inte en stund kan man koppla av galler  att vara pigg de dagar de ar har eftersom man ska ha glatt humor!!

men nu ska jag dra mig till poolen och nu ar det slutet pa detta inlagg men jag skriver imorn! hoppas ni har det bra och har ett trevligt jullov och umgas med dina kompisar!!

manga thai kramar fran

barasoffans
              .blogg.se

Kommentarer
Postat av: liindgreen

mej kanske... =P =)

2008-12-28 @ 17:12:52
URL: http://liindgreen.blogg.se/
Postat av: fredde

Hoppas ni har det bra där nere!!

2008-12-29 @ 00:19:16
Postat av: G moster

Gott Nytt år på er alla kram

2008-12-31 @ 22:26:30
Postat av: Embla,

Jag är så otroligt avundsjuk på er!!

Tar nästa tåg till er, så möt mig någonstans. Men sola åt mig också Sophie, det här jävla solariumet stinker barsa svett.... Saknar dig massor

2009-01-03 @ 19:39:27
URL: http://emblalouise.devote.se
Postat av: Embla,

haha, vänta! Skrev jag tåg (?)

Jag menade flyg, opps. Är jag kanakse fortfarande blond ?....

massa kramar till er, och fortsätt med springningen. (Uffe, det behöver du. Jag ska tagga dig som fan när du kommer hem. Springa fårn mig till dig så tar vi alla en tur ut i det blå med 9 minus) i looove you my best friend !

2009-01-03 @ 19:43:13
URL: http://emblalouise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0