PLUGGNING, LÄSA OCH KOPPLA AV!

en stressig vecka som alla kanske märker , eftersom betygen sätts redan nästa vecka och ämnena slutar samtidigt. idag gick jag upp vid 07:00 och sedan fixa mig och lite annat, t.ex. öppnade min chokladkalender =P någon mer som har en sån? sedan begav jag mig till skolan i snöregnet och sedan till hemkunskapssalen. jag var inte där så länge eftersom jag skulle till frissan (frisören) klockan 09:30. där testade de den nya stylings tången som kostar 1500:- den kunde man typ göra perfekta lockar och ett perfekt rakt hår. men lilla jag har ju slutat med platt tången och har gått över till rakpermanenta istället som är lite bätrre och funkar i nåra månader! TESTA, de är något jag kan rekomendera!
sedan blev de språkval där vi har muntligt till nästa vecka , eftersom hon skulle vara borta imorn, så jag vet inte ifall jag har sovmorgon eller inte? hoppas de =P
och sedan ett till språk engelska hade vi som tredje lektion. där övade vi till en engelska text som vi ska berätta om imorn. och sedan lunch, men efter lunch hade vi matte i studion där vi fick vara själva typ hela lektionen men de gick ganska bra faktiskt. och sista lektionen so, där vi håller på med mindre religiösa .....nånting. kommer inte ihåg. men nu ska jag faktiskt ta och plugga eftersom de är mycket nu i skolan , även imorn har jag no prov och alla säger att de är jätte svårt för att vara ett G prov, fast de är typ MVG frågor =S aja men får öva..
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0