MÅNDAGEN BÖRJAR GÅ MOT SITT SLUT!

nu har ungefär halva måndagen gått. jag kom precis hem från skolan, jag gjorde sällskap med rikard och erica i regnet. idag blir de bara en slappar dag eftersom de är sista veckan och vi har inga läxor eller något annat. idag på klassrådet så fick vi veta att vi skulle ha klassens dag nästa måndag och då skulle vi bestämma vad vi ville göra... jag tror de blir julmarknad typ alla röstade på det =P efter klassrådet hade vi gympa och vi skulle dansa i par...nej inte kille och tjej utan bara med en kompis och sen skulle vi kombonera en dans tillsammans , vår lärare sa att sofias och min va typ den bästa. JIPPI !

men jag tänkte att jag skriver ett inlägg innan jag drar till stallet ikväll! juste har eran måndag vart bra!? min har vart KANON!!!=)

from

barasoffans
              .blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0