HOLA!

så skulle min dag börjat idag i skolan men de gjorde den inte. det fick börja med engelska istället där vi skulle läsa en text tills idag eller mer ett kapitel ur en bok och sedan återberätta om de, alla hade förstås olika kapitel, sedan var de lunch med amanda, linda och sofia. det blev den kallade minestrone soppa fast den smakade som tomat soppa med över kokta makaroner=P efter de blev de musik (som jag gillar) i 20 min bara för att jag och linda skulle iväg och skriva no prov..ialla fall på musiken fick vi veta att nästa torsdag ska vi SJUNGA  inför vår musiklärare och sedan få betyg för det och jag älskar ju verkligen att sjunga så de passar mig perfekt, men killarna i klassen tvekar lite ;) undra varför? haha nej jag skämta jag tror jag vet varför killarna tvekar som de gör. de låtar som vi ska sjunga är antingen det varckraste av Cecilia Vennersten eller hilmen runt hörnet av Lisa Nilson? jag är osäker på vilken jag ska sjunga men de blir nog himlen runt hörnet.... japp, sedan begav sig linda och jag att skriva prov i studion och de kändes bra men sen vet man inte hur resultatet blev. när vi var klara gick jag och linda till korridoren och möttes av klassen, svenska blev de sedan i en timme och 10 min , men jag jobbade ganska bra bara för att de häftet vi fick på lektionen var en del av min läxa som jag ska ha till thailand så snart är jag klar med den men kommer typ få lite mer med mig =(
efter svenskan hade vi ett jätte TRÅKIGT ämne som heter matte, gud va tiden kan gå sakta ibland när man vill hem från skolan, jag var hungrig, trött och orkade verkligen inte tänka, men men jag gjorde mitt bästa. idag efter skolan har jag faktiskt inte pluggat något för att jag inte har behövt att göra det och de känns väldigt sköönt. idag tänkte jag faktiskt lägga in bilderna på mina presenter som jag fick av pappa när han hade vart i spanien

puss

 
(en bärbar DVD-spelare)

                      
(christina aguliera parfymen)   (en nyckelring som det står SOPHIE på och sedan blinkar den i ljuset)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0