8 december måndag

är det idag.  och jag ska  inte göra  så mycket idag faktiskt förutom att  gå i  skolan, vara  hemma och åka till stallet. det  är vad min  måndag går ut på tror jag ifall jag inte ska göra något mera. det blir  ialla fall ingen ungdomsgrupp denna  vecka heller  för att vi ska till min  kusin på middag  och vi skulle inte kunna äta tillsammans innan vi åker så detta får  bli middagen. på torsdag är  det glögg kväll i  skolan och självklart ska man gå dit och ge sin egna klass pengar till klassresan. jag  hoppas verkligen vi  kommer  iväg till något  ställe nästa termin. vi har liksom försökt att  samla  på oss  pengar sen typ 6:an, det  är ganska lång tid och att man hör vissa  kompisar säger "vår klass var i england". jag  hoppas nu att ni kommer få en trevlig dag och   så bloggar jag när jag  kommer hem. min dag  börjar nämnligen  med svenska.  så hej hopp!

from

barasoffans
              .blogg.se



Kommentarer
Postat av: queenpeach

hoppas du har en bra måndag! Det har jag haft här i bangkok där dagen börjar ta slut..

2008-12-08 @ 13:57:00
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0